Outsourcing IT

Outsourcing IT to obecnie najbardziej innowacyjna metoda zarządzania infrastrukturą IT w przedsiębiorstwie. Pozwala na bezinwazyjne połączenie wzajemnie wykluczających się elementów:

  • redukcja kosztów
  • zmniejszenie ryzyka działalności
  • podniesienie jakości obsługi informatycznej
  • wzrost wydajności przedsiębiorstwa

To tylko szczyt góry, jeśli chodzi o zalety usług outsourcingowych. Oferowane przez nas usługi obejmują także szereg innych innych działań.

Nadzór:

  • sieci komputerowych wraz z osprzętem,
  • nad stabilną pracą łącz internetowych,
  • nad dostawcami usług,
  • pracy stanowisk komputerowych.


Naprawianie usterek:

  • sieci teleinformatycznych,
  • sprzętu komputerowego,
  • oprogramowania.


Instalacja i wdrażanie

  • oprogramowania systemowego na serwerach, stacjach roboczych,
  • innowacyjnych rozwiązań w zakresie oprogramowania oraz sprzętu przy tworzeniu nowych stanowisk komputerowych,
  • sprzętu komputerowego i części zamiennych.

Ponadto

  • prowadzenie spraw reklamacyjnych i napraw gwarancyjnych sprzętu komputerowego,
  • współpraca z producentami zainstalowanych programów do obsługi firmy,
  • ocena techniczna wyposażenia komputerowego i instalacji,
  • dostawa nowo zakupionego sprzętu do siedziby firmy.

Helpdesk

  • telefoniczna i e-mailowa pomoc w prostych przypadkach,
  • pomoc użytkownikom w zakresie obsługi sprzętu informatycznego oraz oprogramowania systemowego.


Oferujemy:

  • stałą opiekę serwisową w siedzibie Klienta zgodnie z umownym czasem reakcji na zgłoszenia,
  • doraźną opiekę serwisową w siedzibie Klienta po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym.

Korzyści:

  • Obniżenie kosztów - nie ponosisz kosztów związanych ze stworzeniem i utrzymaniem stanowiska pracy.
  • Pomoc 24h /dobę - Przez całą dobę 7 dni w tygodniu, masz do swojej dyspozycji zespół wykwalifikowanych techników.
  • Bezpieczeństwo - zapewniamy pełne bezpieczeństwo oraz poufności Twoich danych.
  • Dyspozycyjność - jesteśmy w pełni dyspozycyjni, nie będziesz już uzależniony od choroby czy urlopu swojego pracownika.
  • Czas reakcji - wiele twoich kłopotów rozwiążemy zdalnie, nawet nie zauważysz kiedy problem został rozwiązany.


Zadzwoń i zapytaj o szczegóły (kontakt).